השקעה, תיק, השקעות, בית השקעות, אלטשולר שחם

השקעה בתיק השקעות

יתרונות רבים לחיסכון באמצעות תיק השקעות,

היתרון הראשון המשמעותי ביותר הוא נזילות,  תוך 1-3 ימי עסקים אתם הופכים את התיק למזומן,

יתרון נוסף הוא שמנהל ההשקעות של בית ההשקעות מנהל את ההשקעה ובדרך כלל הוא בעל מוניטין ועם קבלות בשוק ההון וברווח שהניב למשקיעים. כמו כן לבית השקעות יש אנליסטים ומחלקת מחקר הבוחנים את ההשקעות העתידיות והקיימות בכל טווח של זמן, משהו שלאזרח הפשוט אין גישה למידע זה ואינו יכול להעריך את הסיכונים ואת הרווח הצפוי שהוא מנהל את ההשקעה לבד. כמו כן ניתן לנהל את תיק ההשקעות ע"ש חברה בע"מ, שותפים או מס' אנשים השותפים להשקעה כבני זוג.

בניהול חיסכון בתיק השקעות אתם משלמים כיום דמי ניהול מהחיסכון המנוהל שנעים בין 0.4% - 1%, תלוי באיזו חברה מנהלים ותלוי ביתרת הכסף המנוהל. כמו כן יש עלויות ניהול נוספות כעמלות לבנק שבו התיק מתנהל.

בבית השקעות ניהול ההשקעה היא בהתאם למדיניות ההשקעה של החברה והמסלול הנבחר, התשואה של המסלול אינה מפורסמת עפ"י הוראות של משרד האוצר ולא ניתן לבדוק את הרווח שמסלול ההשקעות הניב לכל תקופת זמן! 

בניהול תיק השקעות בבנק אתם משלמים עמלות קניה ומכירה של כל ני"ע, עמלות דמי משמרת ותשלום מס על הרווח במכירת נייר במיידי – עלויות בין 1.5%-2.5% שנתי.

אנו פורשים ללקוחותינו את כל האפשרויות העומדות בפניהם בהתחשב בניצול הטבות מס, טווח ההשקעה, נזילות צורך כלכלי ובהיבט כלפי כל התכניות החלופות הקיימות, כולל הצעות לשילוב ההשקעה ופיזור סיכונים באפיקים ללא השפעה לשוק ההון ובסופו של דבר הלקוח מחליט מה מתאים לו יותר, ומבצעים, בדרך זו ניתן למקסם את ההשקעה ולבחון לאורך כל הדרך אפיקים אלטרנטיביים אטרקטיביים,

מוזמנים לפנות אלי לפרטים נוספים כאן בתיבת ההודעות למטה

צור קשר

יצירת קשר- רפאל כהן

המלאכה 4, פולג, נתניה.

ליד איקאה

וואצאפ למשרד - לחץ כאן

טלפון: 072-2384238

 דואר אלק':

refael@insurance-service.co.il

 

הצהרה

אין באמור לעיל כדי להוות תחליף לייעוץ או שיווק פנסיוני או פיננסי אישי המותאם לצרכי הלקוח. אתר זה הינו אתר למידע כללי ובעלי האתר מחזיקים ברישיונות מתאימים מתכנן פיננסי ופרישה סוכן ביטוח פנסיוני ומפוקחים ע"י משרד האוצר והרשות לשוק ההון. אין באמור לעיל התחייבות להשגת תשואות עודפות ואין במידע על תשואות שהושגו בעבר להעיד על תשואות שתושגנה בעתיד. המידע המובא כאן הינו לצורך ידע כללי בלבד וכל העושה בו שימוש ללא הכוונה מקצועית אחראי על מעשיו וכל האחריות על מעשיו ופעולותיו היא שלו. 

אנו תומכים בהחזרת החטופים הביתה לחץ כאן 

אנו מתנדבים כאן זיו נעורים

אנו מתנדבים כאן 8200 לעסקים קטנים

 

 
© 2017 Refael Cohen. All Rights Reserved.