השקעות בנדל"ן בחו"ל

נדלן, נדל"ן מניב, נדלן חו"ל, פרויקט, רווח, הגשמה

השקעות בנדל"ן בחו"ל

אפיק השקעה אטרקטיבי ואלטרנטיבי לשוק ההון, השקעה בפרויקט יזמי של נדל"ן בחו"ל.

בחו"ל יש עדיין מיקומים ואפשרויות של עשיית רווח הון, כמו כן רגולציה קלה יותר, לדוגמה שינוי תב"ע או אישור בניה תוך שבועות ספורים ולמשקיע הממוצע אין את היכולת לבצע פרויקט נדל"ן יזמי זהה גם בעקבות אי יכולת מקצועית, חוסר מימון, זמן וחוסר ידע מקצועי.

אחת ההזדמנויות להיות חשוף לפרויקט כזה וליהנות מהרווח הגלום בהשקעה כזו הוא רק להיכנס כשותף משקיע עם חברה יזמית עם יכולת מוכחת בפרויקטים דומים וקבלות.

רוב הפרויקטים שקיימים כיום למשקיעים הנם ע"י קרנות הון שמגייסות משקיעים ליזם ללא בדיקת הפרויקט והיזם וללא אחריות כלפי המיזם וכלפיכם.

אנו מציעים למשקיעים רק פרויקטים שאנו בחנו, שמבוצעים ע"י יזם מקומי עם קבלות ושהיזם שם מכספו האישי 30% בפרויקט ובכך דאגנו שלמשקיע יהיו רוב הערבויות לקיום הפרויקט ברווח, וגיוס המשקיעים מבוצע ע"י השותפות עם היזם.

בדרך כלל סכום ההשקעה המינימלי נע בין השקעה של 50 אלף $ ועד מינימום של 100 אלף $ בפרויקטים בארה"ב ומינימום 100 אלף יורו בפרויקטים באירופה, תלוי בפרויקט המוצע,

פרויקט כזה אורך בין שנתיים לחמש ובזמן זה הכסף לא נזיל, הרווח הצפוי הוא בין 15% לשנה ועד 24%, ישנם פרויקטים בתשקיף של הרשות לניירות ערך הכוללים שעבוד הקרקע ונכסי היזם למשקיעים.

עד היום ביצענו כ 17 פרויקטים כאלו שחלקם הסתיימו, כולם ברווח לפי התכנית העיסקית שהצגנו בתחילת גיוס ההון, כל פרויקט מלווה בנאמן חבר בורסה, בעלי החברה היוזמת הנם אנשים בעלי וותק, ניסיון עשיר וקבלות לאורך יותר מעשור בשוק ההון ובשוק זה.

 

לפרויקטים אפשריים כרגע פנו אלינו וקבלו את כל הפרטים ללא התחייבות

צור קשר

יצירת קשר- רפאל כהן

המלאכה 4, פולג, נתניה.

ליד איקאה

וואצאפ למשרד - לחץ כאן

טלפון: 072-2384238

 דואר אלק':

refael@insurance-service.co.il

 

הצהרה

אין באמור לעיל כדי להוות תחליף לייעוץ או שיווק פנסיוני או פיננסי אישי המותאם לצרכי הלקוח. אתר זה הינו אתר למידע כללי ובעלי האתר מחזיקים ברישיונות מתאימים מתכנן פיננסי ופרישה סוכן ביטוח פנסיוני ומפוקחים ע"י משרד האוצר והרשות לשוק ההון. אין באמור לעיל התחייבות להשגת תשואות עודפות ואין במידע על תשואות שהושגו בעבר להעיד על תשואות שתושגנה בעתיד. המידע המובא כאן הינו לצורך ידע כללי בלבד וכל העושה בו שימוש ללא הכוונה מקצועית אחראי על מעשיו וכל האחריות על מעשיו ופעולותיו היא שלו. 

אנו תומכים בהחזרת החטופים הביתה לחץ כאן 

אנו מתנדבים כאן זיו נעורים

אנו מתנדבים כאן 8200 לעסקים קטנים

 

 
© 2017 Refael Cohen. All Rights Reserved.