ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות בזול

ביטוח נסיעות לחו"ל הכי טוב שיש אפטר קורונה

כשנוסעים לחו"ל הדבר הכי חשוב לנו זה שהכול ילך חלק, לפעמים לצערנו יש פגיעות רפואיות וחשוב כשקורה משהו כזה שיהיה לכם מענה חלק מהיר ויעיל!! לפעמים גם קורה משהו טרם הנסיעה וחשוב שבמקרה כזה תקבלו החזר על ביטול כרטיסי הטיסה והמלונות שהוזמנו, אז...

בנסיעה הקרובה שלכם לחו"ל כדאי שתשיגו את ביטוח הנסיעות לחו"ל הכי טוב שיש, בו אתם מקבלים ארנק מעור לדרכון עם כל הטלפונים הרצויים של חברת הביטוח לכל עת, כרטיס אשראי נטען של חברת הביטוח ובכל מקרה ביטוח אתם פשוט מגהצים את כרטיס האשראי של הביטוח ולא את שלכם. ללא השתתפות עצמית, ללא צורך לשמור חשבוניות ואז להגיש לחברת הביטוח כדי לקבל תשלום.

במקרה של ביטול טיסה מסיבה רפואית שלכם או של קרוב משפחה מדרגה ראשונה תקבלו החזר מלא עבור הביטול, במקרה שהמזוודות לא הגיעו תגהצו את הכרטיס לרכישת מה שצריך עד שתקבלו את המזוודות ותגהצו את הכרטיס לכל מקרה רפואי, כולל ביטוח סמארטפון, מחשב נייד, מצלמה, ניתן לבצע למתגוררים בחו"ל לכל תקופה, חשוב לעשות זאת מיד כשמזמינים כרטיסי טיסה ואו מלונות, הביטוח נכנס לתוקף ומשולם רק ממועד היציאה מהארץ ולכן חשוב להיות מבוטחים טרם הנסיעה וללא תשלום,

במקרה של הזדקקות לביטוח אנו מנהלים את הטיפול לשביעות רצון הלקוח.

כל מה שצריך לעשות - לחצו על התמונה ותקבלו את כל הפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית

banner

 

שימו לב, אתם זכאים לכניסה חינם לטרקלין במקרה של עיכוב טיסה, שירות איתור כודה, איתור וחילוץ בכל צרה חלילה, הטסה רפואית ועוד

לפרטים נוספים, אנו זמינים עבורך בכל עת.

איחולינו הלבביים לשנה אזרחית מוצלחת בסימן חזרה מהירה לשגרה!

 

ביטוחי נסיעות לחו"ל כבר לא מה שהיה ולא מה שיהיה, עולם ביטוחי נסיעות ישתנה לחלוטין וללא הכר לנוסעים חדשים בעידן לאחר הקורונה. כיום חודש יוני 2020 עדיין אין לאף חברה ביטוחי נסיעות לחו"ל! יש ביטוח רפואי מקומי למדינת היעד והמחיר לגילאי 65 הוא כ 50$ ליום:)

מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל כשיחזרו לפעול יתייקרו בעשרות אחוזים ולא יהיה יותר מחיר של 1.5$ ליום אלא מחיר הרבה יותר גבוה, אנו צופים שההתייקרות תהיה עד כ 50% מהמחיר טרם הקורונה וזאת בעקבות גם הביקוש הנמוך שיהיה, גם בגלל כל הסיכונים החדשים שחלים על הנוסעים - סיכון לחלות בקורונה (סיכוי גבוה) סיכוי גבוה לביטול החופשה עקב התפרצות קורונה ואו ביטול טיסות עקב ביקוש נמוך, כמו כן צופים שמס' הנוסעים המבוטחים יצנח דרמטית בוודאות וחישוב אקטוארי שמשקלל 95% תביעות ביטוח כפי שהיה בחברות הביטוח במהלך חודש מרץ 2020.

הענף הפך להפסדי בין לילה
"אנשים מימשו פוליסות על ביטולי טיסות ועל אשפוזים בחו"ל בהיקפים עצומים. בין לילה הענף הפך הפסדי ורמת הסיכון בו עלתה", אומר ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח. לדבריו, "הנוסעים ישלמו יותר אבל יקבלו יותר כי הכיסוי ישתנה".

נושא נוסף שחברות הביטוח מביאות בחשבון הוא שביום שאחרי הקורונה מסתמן מצב שבו חברות התעופה יתנו את העלייה למטוס בהצגת פוליסת ביטוח לנסיעה. "הקורונה שינתה את חוקי המשחק", אומר רוזנפלד. מוצרי הביטוח יהיו שונים ממה שהכרנו. לא עוד 1.5 דולר ליום בתבנית קבועה אלא ביטוחים מורכבים ומשתנים על בסיס יומי. אם עד היום התמחור היה מורכב בעיקר מיעד הנסיעה וממהותה, האם היא כוללת ספורט אתגרי או שמדובר בחופשת בטן-גב ביעד קרוב - היום המחיר יושפע מהגדרת המדינות, כירוקות או כאדומות והתמחור גם יביא בחשבון האם המדינות הירוקות מאפשרות כניסת תיירים רק ממדינות ירוקות אחרות".

רוזנפלד מעריך שהעלייה במחירי הפוליסה תגיע גם ל-50% במדינות כמו איטליה, צרפת, בריטניה או ארה"ב ובשיעור מתון יותר של 20%-30% במדינות הירוקות בהן יוון, קפריסין איי סיישל או זנזיבר.

חברות הביטוח הניחו על שולחן המפקח על הביטוח מתווה חדש שיאפשר להן לייקר את מחירי הפוליסות (שמפוקחים על-ידי המדינה) ולפעול לפי תמחור דינמי שישתנה גם על בסיס יומי בין מדינות בהתאם לסיכון ולרמת התחלואה. "כבר היום בחברות הביטוח פועל חדר מצב כדי לאתר מדינות בעייתיות שבהן הסיכון והסכנה גדולים ובהתאם לזה מעדכנים את מחירי הפוליסה", מסביר רוזנפלד. "במודל הזה יכול להיות מצב שביום אחד רכשת ביטוח למדינה מסוימת ב-2 דולר ליום והמצב שם השתנה, ולמחרת זה יעלה ל-6 דולר ליום עבור אותו מבוטח. הקורונה הובילה את החברות להבנה שאין מנוס מתמחור דינמי שגם יוכל לפעול בכיוון השני, אם במדינה שכיום הסיכון בה גבוה נתוני התחלואה ישתפרו, מחיר הביטוח אליה ירד".

לפי רוזנפלד "כבר כעת יש חברות שעצרו את נושא הביטוח לחו"ל בעקבות תחשיבים של אקטואריה. כל עוד יש סכנה של גל שני באוויר, חלקן גם לא ימהרו לחזור ואם הן יחזרו, זה יהיה במחיר שישתלם להן", ובמילים אחרות - במחיר שלצרכן ישתלם פחות.

היות שביטוחים מבוססים על תחשיבי הסיכון, בני הגיל השלישי והרביעי, הם שישלמו את המחיר, תרתי משמע: "מעבר להתייקרות שתחווה כלל האוכלוסיה, מנכ"ל של אחת החברות אמר לי שבני 80 ויותר יתקשו לרכוש פוליסה לחו"ל, וזה בלי קשר למחיר". רוזנפלד מוסיף כי אין חובה לחברות להציע פוליסות חו"ל, גם לא לחברות שעובדות עם קופות החולים.

 

יוון וקפריסין שילבו בתוכנית החזרה שלהן לתיירות הבטחה שהתיירים יהיו מכוסים מטעם המדינה בכל הנוגע לאשפוז ואפילו לסידור למלווים לשהייה במלונות בידוד. זה מוריד עול מחברת הביטוח. האם ליעדים הללו המחירים יהיו שונים?
"בשלב ראשון לא, משום שאנחנו לא בטוחים ששירותי הרפואה שם מספקים ואנחנו לא יודעים מה אומר הכיסוי. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאדם שנדבק בקורונה רוצה לחזור ארצה, ולכך יש הוצאות אחרות מעבר לאשפוז בעיקר אם יקרה מצב שהטיסות ייסגרו". קרדיט לראיון עם נשיא לשכת סוכני הביטוח לעיתון גלובס.

 

צור קשר

יצירת קשר- רפאל כהן

המלאכה 4, פולג, נתניה.

ליד איקאה

וואצאפ למשרד - לחץ כאן

טלפון: 072-2384238

 דואר אלק':

refael@insurance-service.co.il

 

הצהרה

אין באמור לעיל כדי להוות תחליף לייעוץ או שיווק פנסיוני או פיננסי אישי המותאם לצרכי הלקוח. אתר זה הינו אתר למידע כללי ובעלי האתר מחזיקים ברישיונות מתאימים מתכנן פיננסי ופרישה סוכן ביטוח פנסיוני ומפוקחים ע"י משרד האוצר והרשות לשוק ההון. אין באמור לעיל התחייבות להשגת תשואות עודפות ואין במידע על תשואות שהושגו בעבר להעיד על תשואות שתושגנה בעתיד. המידע המובא כאן הינו לצורך ידע כללי בלבד וכל העושה בו שימוש ללא הכוונה מקצועית אחראי על מעשיו וכל האחריות על מעשיו ופעולותיו היא שלו. 

אנו תומכים בהחזרת החטופים הביתה לחץ כאן 

אנו מתנדבים כאן זיו נעורים

אנו מתנדבים כאן 8200 לעסקים קטנים

 

 
© 2017 Refael Cohen. All Rights Reserved.