שמירת מידע רגיש של לקוחותינו – איך אנו שומרים על המידע
בעקבות מקרה הפריצה למידע רגיש על לקוחות של שירביט אנו מעדכנים כאן על שמירת אבטחת המידע אצלנו,
ראשית אנו משתמשים בשירותי האבטחה וההצפנה של צ'ק פוינט, כמו כן, כל הפרטים הרגישים אצלנו נמצאים בפיזור מערכות ונשמרים ב 3 מערכות שונות, בכל מערכת מידע שונה, מס' כרטיסי אשראי לא נשמרים אצלנו ויש לנו טכנולוגיית מחיקת מידע דיגיטלי מהטפסים לאחר שפרטי הכרטיס נרשמים בטפסים אצלנו, כמו כן במערכת הסליקה פרטי הכרטיס אשראי אינם נשמרים.
כל המערכות אצלנו מנוהלות בענן ואין שום מידע הנשמר על המחשבים או הניידים, הכול בענן וכל המערכות מאובטחות בשרתים מחוץ למדינה וקבורות עמוק באדמה, מגובות ב 4 שרתים שונים כולל תכנות הגנה מהשורה הראשונה בכל עת, לכל מערכת יש כניסה עם קוד משתנה וסיסמה מוחלפת כל 3 חודשים אוטומטית או לפני כן ידנית לפי צורך.
בכל שנה קלנדרית מתבצע סקר מבחני חדירה למערכות,
לפני כשבועיים בוצע סקר אחרון וללא שום קשר לאירועי סייבר עליהם שמעתם בחדשות, התחלנו תהליך מקצועי של סקירה מלאה של כל מערך אבטחת המידע במערכותינו.
התהליך מבוצע ע"י חברה חיצונית ובלתי תלויה, בעלת מוניטין.
יש לציין שעברנו סקירה מלאה דומה גם בשנת 2019 וכמובן שבכוונתנו להמשיך לעמוד בסטנדרטים ובתקינה המומלצת בנושאים אלו.
שמירת המידע הרגיש של לקוחותינו הוא חשוב לנו יותר מללקוחותינו!
אנו עובדים עם מערכות אבטחה של צ'קפוינט המתעדכנות ומנוהלות באופן שוטף.