רפאל תכנון פיננסי אישי
חייגו עכשיו 072-2384238

אודות המייסד

אודות המייסד

icon אני מאמין בשירות אישי, חברי ויעיל לאורך זמן

מה אם הייתם יכולים לקבל את כל הניסיון שלנו ואת הלימודים שלנו לאורך השנים לטובתכם?

אני רפאל כהן מתכנן פיננסי ופרישה אישי. למדתי בנקאות ביטוח ושוק ההון ומחזיק ברישיונות מתאימים ומפוקח ע"י רשות שוק ההון. עם השנים מטיפול בלקוחות ראיתי שהכי טוב ללקוח לקבל מענה במקום אחד מאיש מקצוע אחד על כל התוכניות הפיננסיות, הפנסיוניות, השקעות כסף פנוי והביטוחים של המשפחה מכל החברות ומכל התוכניות כולל הנדל"ן והאלטרנטיבי שלכם אם יש כדי לראות את התמונה המלאה של תוכניותיו ושל הצרכים של המשפחה ולתת ללקוח מענה בהתאם.

לדוגמה כיום רוב האנשים מקבלים טיפול בכספים אלו מ - 3 גורמים שונים לפחות ואף אחד מהם לא רואה את התמונה המלאה ותמיד עצתו תהיה לקויה בחסר!

וזה לא הכול כי רוב הלקוחות מרוכזים בחברה 1 שמנהלת להם את כל הכספים, הבעיה שלא לכל חברה יש את הפתרונות הכי טובים להכול, לכל חברה יש פתרון הכי טוב למשהו 1 ולחברה אחרת למשהו שני ולכן הכי טוב ללקוח זה להיות מפוזר בין כל החברות המובילות. החיסרון שכשלקוח מפוזר לדוגמה בין 5 חברות מובילות קשה לעקוב ולראות את התמונה המלאה לכספיו ולכן מצאנו פיתרון לכך, באתר שלנו לכל לקוח יש אזור אישי בו הוא רואה את כל כספיו מכלח החברות וכך יש לנו יכולת לתת שירות מהיר ואישי, הכול בלחיצת כפתור ובהודעת וואצאפ. כל הפעולות הללו יגדילו לכם את הכספים בצורה משמעותית לאורך זמן באופן יציב וקבוע. לנו לקוחות המתנהלים איתנו 20 שנה, יש לנו לקוחות דור שני ודור שלישי כלומר הסבא והסבתא היו הלקוחות המקוריים שלנו כשהיינו צעירים:) והיום הנכדים מנהלים את ההון. אתם מוזמנים למשרד שלנו לקפה או משהו מתוק.

image
רפאל כהן
הגדילו את ההון הפיננסי והפנסיוני שלכם כמו שצריך

נבנה את עתידכם הפיננסי ביחד!

למה לבחור בנו

הגדילו את ההון הפיננסי והפנסיוני שלכם כמו שצריך

אנו מציעים מעטפת מקיפה הכוללת ליווי פיננסי צמוד לאורך זמן, תכנון השקעות ופנסיה מכל החברות והתוכניות הקיימות יחד עם מגוון פתרונות פיננסיים אטרקטיביים.

עם מי אנחנו עובדים

עובדים עם החברות המוכרות בשוק

אנו נותנים פתרון מכל בתי ההשקעות, חברות הביטוח, בנקים, קרנות גידור ומכל מה שנותנים פתרון הולם ללקוח

ממליצים עלינו

מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו

עובד עם רפאל במשך מספר שנים. תיקי ההשקעות שלי והתשואות מדברות בעד עצמן. בעל מקצוע מעולה, פרו-אקטיבי ובזמינות מרשימה. רפאל דוגל בגוון השקעות ומתאים את עצותיו לאופי הלקוח, ומשלב בין השניים באופן מושלם. בחירה מעולה ליועץ ומנהל תיקי השקעות. מומלץ בחום!
 TheYaron300
TheYaron300
Engineer
רפאל הוא שילוב נדיר של מקצוענות, שירותיות ויחס בגובה העיניים. תמיד עומד לצד הלקוח באדיבות ומספק פתרונות איכותיים ויצירתיים. לאחר שנים כלקוח של רפאל אני ממליץ עליו בכל מאת האחוזים!
אמיר אברהמי
אמיר אברהמי
Ceo
המלצה חמה! רפאל הוא איש מקצוע מעולה עם ידע רב והבנה מעמיקה. הוא ישר, הגון ומעניק שירות אנושי ואדיב ללא פשרות. רפאל מספק יחס מקצועי ומסור בכל אינטראקציה. ישר כוח!
יולי גלייזר
יולי גלייזר
Proprietor
המלצה חמה על רפאל כהן - סוכן הביטוח המקסים שלנו, איתנו כבר שנים. מקצועי ברמות על ותמיד מחפש עבורנו את הביטוח הכי טוב ומשתלם. מתמחה בפנסיה, ביטוח בריאות וביטוחים מיוחדים, כמו מכוניות מזראטי.
שירה אבלר
שירה אבלר
Team Manager
יחס אישי ומקצועי מעל 30 שנה. רפאל מעניק טיפול מסור וממוקד בכל צורך של הלקוח, ומספק תחושת ביטחון מלאה עם שירות איכותי.
יורם צידוק
יורם צידוק
Team Manager
שאלות ותשובות

יש לכם שאלות? התשובות כאן

כל התשובות לצמיחה פיננסית ופנסיונית בצורה ברורה ומקצועית

למה לבחור בנו :

* אצלנו תקבלו מענה מלא על השקעות בשוק ההון, חסכונות, חסכונות פנסיוניים, פנסיה, ביטוחים פיננסיים, תכנון הפרישה, השקעות בנדל"ן והשקעות אלטרנטיביות והכול ע"י מומחה 1 הרואה את כל התמונה הפיננסית המלאה שלכם וכל הקשר המקצועי מולו ישירות.

* תקבלו מענה מכל החברות ומכל התכניות כולל השקעות נדל"ן ואלטרנטיביות.
* תקבלו גישה למערכת אישית המראה את כל המידע שלכם מכל התכניות בכל עת וגישה אינטרנטית.
* קבלת דוחות אישיים לפי בחירתכם.
* מענה, שירות מהיר ודיגיטלי בוואצאפ, מייל, טלפון
* ניהול התכניות לאורך זמן.
* יעוץ ופגישות שירות מעת לעת
* ברוב המקרים זה לא יהיה בתשלום מצידכם:) לא תנסו, לא תדעו, זה הזמן לשנות את מצבכם הפיננסי לטובה.
* כנסים מקצועיים מעת לעת ללא עלות
* הדרכות על כל השקעה חדשה היוצאת

תשווה את קרן הפנסיה שלך או ביטוח המנהלים לתוכניות אחרות מבחינת דמי ניהול, תעבור לפנסיה עם התנאים הטובים ביותר, תתאים את מסלול ההשקעה לפי הצורך שלך, תתאים את הביטוחים לפי הצורך שלך, תעשה את זה מדי תקופה ותדאג להיות בקרן הכי טובה עבורך, זה ייתן לך את הפנסיה הגבוה ביותר האפשרית. אנו יכולים לבצע זאת עבורך ללא עלות

בטרם שאתה נוטל את הפנסיה תבצע מכרז בין קרנות הפנסיה ותבדוק מי נותן לך את הסכום הגבוה ביותר בפנסיה מתוך הסכום שיש לך, תהפוך מענקי פרישה לפנסיה, תנצל הטבות במס על הפנסיה ע"י ביצוע קיבוע זכויות ותשלב בין הון פטור ממס לפנסיה פטורה ממס, זאת הדרך הטובה, אנו יודעים לבצע זאת עבורך

אם מדובר על השקעה לטווח קצר עדיף פיקדון, אם מדובר על השקעה לטווח מעל שנתיים עדיף גמל להשקעה מכיוון שהרווח יהיה גבוה יותר וגם הסיכון דומה לפיקדון, העלויות בגמל להשקעה נמוכות יותר כי אין תשלום מס רווחי הון מדי שנה. כמו בפיקדון אלא רק במשיכה

בפוליסת חיסכון עלויות הניהול נמוכות יותר ולכן זה משאיר לך רווח גבוה יותר, כמו כן בפוליסת חיסכון יש מס נדחה כלומר משלמים מס רווחי הון רק במשיכה ולכן הרווח בריבית דה ריבית גבוה יותר.

אם מדובר על השקעה וחיסכון לטווח קצר עדיף קרן כספית כי היא שומרת על ערך הכסף יותר מאשר פקדון.

קרן פנסיה בוחרים ע"י השוואה בין הקרנות השונות באתר הפנסיה נט של רשות שוק ההון, השוואת דמי ניהול וקצת בירור המלצות על השירות והתפעול של הקרן, כדאי לעדות זאת מעת לעת ולשנות בהתאם

הגדילו את ההון הפיננסי והפנסיוני שלכם כמו שצריך

נבנה את עתידכם הפיננסי ביחד!